Prológus

Sziasztok, hát már nagyon régóta meg szerettem volna írni ezt a blogot, és ma hivatalosan is megnyílt. Nagyon nagy hálával tartozom a különleges design-ért Corrinne-nak. Gyönyörű külsőt varázsolt a blognak, és tudom még csak most nyílt meg a blog és máris hálálkodok, de a +2 feliratkozót is nagyon köszönöm. Hát akkor nem is húzom sokáig a szót, itt a prológus.


Jó olvasást!
Pixie :)


Katt ide a zenéhez!!!

Emma
Egy álom csak egy álom, egészen addig, ameddig úgy nem döntesz, hogy igazzá teszed. Ez csak egy dolog amit nagyon akarsz, és mikor valóra vált, az-az elérted, amit szerettél büszkének, és felelősségteljesnek érzed magad. Két éve készülök az X-Faktorba, a legjobb barátnőmmel Molly-val, csak még sajnos nem jutottunk el, de most úgy érezzük ebben a szériában ott a helyünk.
Molly-t a középsuliban ismertem meg, azóta legjobb barátok vagyunk. Mindig ott voltunk, egymásnak ha baj volt. Apukám vállalkozó, anyukám pedig már meghalt, így nagyimnál lakom a két húgommal. A válogatás holnap lesz. Már nagyon izgulok. Gombócot érzek a torkomba, és félek mit mondanak, majd a mentorok. És ebben a szériában állítólag lesz valami változás. Ha jól emlékszem azt mondták, azokat akik bejutnak a táborba, egy régi csapat fogja felkészíteni.

4 megjegyzés:

  1. Drágá Pixie Moor!
    Őszinteleszek veled; a prológus nem fogott meg igazán, viszont az alaptörtént nagyon tetszik, szóval ez a sztori ígéretesnek látszik! :)
    Másodjára; kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni ebből az egészből, mert nagyon tetszik a blogod!
    Harmadjára; a design, valami mesés! Régebben én is ilyen designekkel foglalkoztam, de lelmondtam róla, mert nem tudtam megcsinálni őket! :D
    Egyszóval a blogot szép, és mint már azt mondtam, hogy ígéretesnek látszik, így remélem én is, hogy rengeteg olvasód legyen!
    Nem szerettelek volna megbántani, de én csak az igazat mondom! És mielőtt nekem esne valaki, elmondom, hogy ezt csak fejlődés céljából mondtam el, és nem azért, hogy ócsároljam Pixie blogját, mert nem!
    További szép napot kívánok Neked, és remélem hamarosan hozod az első részt! :)
    (Körülbelül milyen időpontokban teszed fel a fejezeteket?)
    Linden Sky xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: Bocsánat a hibákért, de telefonról írtam! :)

      Törlés
  2. Kedves Linden Sky!
    Nagyon köszönöm ezt a szép megjegyzést, már mondtam a desig-t Corrinne készítette és szerintem is gyönyörű lett.
    Nagyon örülök, hogy az alaptörténet megfogott, és elhiszem, hogy a prológus nem tetszik én se vagyok büszke rá, írtam már jobbat is.
    Részeket változatosan fogok tudni hozni.
    Az általános iskola kicsit akadályozza, hogy minden nap számítógép elé tudjak ülni, így még szünetbe max 4 részt tudok hozni, és ha beindul az iskola sajnos csak hétvégén tudok hozni 1 részt.
    Ha tetszik a blog iratkozz fel!
    Neked is további szép napot.
    Ölel:Pixie Moor

    VálaszTörlés
  3. szia! nagyon tetszik a történeted. Ha van kedved nézz be hozzám, mert meglepetés vár rád! :)
    http://szerelem-vagy-gyerekkor.blogspot.hu/2014/10/masodik-dijam.html

    VálaszTörlés